POSTUP PRO VRÁCENÍ, VÝMĚNU NEBO REKLAMACI ZBOŽÍ

Vážení zákazníci,
protože jsme bohužel často svědky toho, že zboží, které nám vracíte zpět, obdržíme namačkané, zmuchlané (nesložené) do obalu, případně i s nečistotami (vlasy, chlupy,…), jsme nuceni zavést poplatek v hodnotě min. 10% ceny zboží, který budeme nárokovat v případě, že obdržíme zboží vrácené v uvedeném nevyhovujícím stavu, přestože nebude vysloveně poškozené! Vyjadřujeme tím tak nárok na kompenzaci úsilí, které z důvodu nezodpovědného přístupu protistrany musíme následně vynaložit, aby bylo zboží uvedeno do původního stavu.
Apelujeme tímto na slušnost a korektní přístup z vaší strany. Stejně tak, jako my zcela přirozeně pečujeme o zboží a jednáme vůči zákazníkům korektně, očekáváme totéž od vás.
===============================

VÝMĚNA ZBOŽÍ
Objednejte si vybrané zboží na našem e-shopu a do poznámky v objednávce uveďte slovo „výměna“ a číslo původní objednávky. Platební metodu vyberte “bankovním převodem”. Objednávku neplaťte! Pokud bude nutné vypořádat rozdíl v ceně, zašleme Vám pro odsouhlasení potvrzení objednávky s upravenou částkou dodatečně.
Při výměně kus za kus budeme sami hodnotu dokladu nulovat v našem systému.
Díky tomuto kroku si zboží rezervujete a budete tak mít jistotu výměny.

Možnost výměny položky vždy závisí na dostupnosti zboží. Pokud není v nabídce skladem položka identická, jiné požadované velikosti, můžete vložit do košíku položku alternativní, obdobnou. Případně nám napište e-mail s dotazem na dostupnost položky před odesláním k výměně.

Po zadání objednávky pošlete na naši adresu zboží doporučeně Českou poštou s průvodním formulářem. Novou objednávku vyřídíme po přijetí vráceného zboží. Na výměnu zboží máte 14 dní od převzetí zásilky.
Zboží zakoupené v obchodě lze vyměnit pouze za zboží identické povahy z nabídky obchodu, kde bylo zboží zakoupeno.
Nelze vrátit ani vyměnit zboží intimního charakteru, typu kalhotky, trenýrky a ponožky z hygienických důvodů!

VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud chcete zakoupené zboží vrátit, pošlete ho k nám Českou poštou spolu s průvodním formulářem a uveďte číslo vašeho bankovního účtu a kód banky. Peníze vracíme pouze formou bankovního převodu. Na vrácení zboží máte 14 dní od převzetí zásilky. My vám peníze vrátíme také do 14ti dnů od převzetí vráceného zboží.
Nelze vrátit ani vyměnit zboží intimního charakteru, typu kalhotky, trenýrky a ponožky z hygienických důvodů!

REKLAMACE
V případě reklamace prosíme pošlete zboží s průvodním formulářem, s uvedením důvodu reklamace. Obratem se věcí budeme zabývat.

Na zakoupené fyzické dárkové poukazy nelze uplatnit reklamaci, vrácení ani výměnu. Nejde o obchodované zboží, ale o předplatné odběru obchodovaného zboží. Fyzický poukaz je v okamžik jeho odeslání znehodnocen nevratným vepsáním data platnosti poukazu. Při odstoupení od smlouvy o koupi zboží na které byl uplatněný poukaz, lze vrátit pouze skutečně uhrazenou hodnotu a poukaz použít na úhradu nového zboží nové objednávky. To vše v původním termínu platnosti poukazu.

NAŠE ADRESA (kam nám zboží doručit):

Českou poštou – doporučeně
(Pozor, adresa odlišná od fakturační!)
Petr KUŽEL
MERINOSHOP.CZ & BAMBOOSHOP.CZ
V Zátiší 359, 273 62  Družec
info@merinoshop.cz / www.merinoshop.cz
info@bambooshop.cz / www.bambooshop.cz
tel.: +420 608 140 048

>> PRŮVODNÍ FORMULÁŘ ZDE <<