03 - Postup pro výměnu, vrácení nebo reklamaci zboží

Výměna, vrácení nebo reklamace zboží v obchodě MERINOSHOP.CZ 

V případě, že nastane situace, kdy potřebujete zboží vyměnit, vrátit nebo případně reklamovat, vždy zašlete zboží zpět k nám dle uvedeného postupu.

Pro účel výměny si nové zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě objednejte zcela novou, řádnou objednávkou.
Proces vrácení a proces odbavení nové objednávky řešíme zcela odděleně. Zajistíme tak plynulost a jednoduchost vypořádání.
Hodnoty zboží vzájemně nezapočítáváme.

Vše půjde hladce, pokud dodržíte následující kroky:

  1. Ujistěte se, že jste zboží skutečně zakoupili u nás (pro jistotu, máme již různé zkušenosti)
  2. Ujistěte se, že splňujete podmínky lhůty pro výměnu nebo vrácení zboží ze zákona (14dní) nebo dle smulvního ujednání s námi
  3. Připravte si e-mail který jste registrovali v objednávce a číslo objednávky, kterou chcete řešit
  4. Vyberte ve formuláři situaci, kterou potřebujete vyřešit
  5.  Zadejte ve formuláři (níže) číslo objednávky a/nebo e-mail kterým jste se identifikovali při zadání objednávky, automaticky se Vám nabídne zboží z Vaší objednávky
    • Pokud pod vaším e-mailem ani zadaným číslem objednávky není nalezena objednávka a zboži pro založení případu, postupujte podle bodu 1. výše
  6. Vyplňte vše, co po Vás budeme požadovat, abychom mohli vše vyřídit co nejlépe
  7. Zboží uveďte do původního stavu, pečlivě složte a uložte do původního obalu
  8. Zboží v kartonovém obalu vložte do kartonového přepravního obalu (nejlépe klopová krabice, ve které jsme zaslali zboží Vám).
    Respektujte prosím, že produktový obal není přepravní obal!
  9. K zásilce přibalte Protokol, který vygeneruje náš systém a zašle na Váš e-mail nebo zřetelně zásilku označte číslem případu
  10. Zašlete zboží zpět i s číslem Vašeho případu co nejdříve po registraci. Za korektní považujeme doručení do konce lhůty 14 dnů nebo do 5 dnů poté.

TIP pro vrácení a výměnu zboží

#1 Zakoupili jste vánoční dárek a chcete vyměnit zboží po Vánocích?

Vánoční dárky můžete u nás vyměnit.  Jak na to, čtěte zde

#2 Ze zákona máte 14 dní na vrácení zboží zpět k nám.

#3  Pokud jste se stali plně registrovanými členy MERINOSHOP.CZ nebo jste si zakoupili službu "Prodloužená výměna", platí smluvní lhůta pro výměnu dle této služby nebo podmínek členství.

#4  Zásilku, kterou nám zboží vracíte zřetelně označte číslem Vašeho případu, např. "Vratka č. 123456".
Vytiskněte a přibalte formulář, který obdržíte e-mailem po registraci požadavku.

#5 Zboží, které nám vrátíte v zákonné nebo smluvní lhůtě vypořádáme zpětnou refundací. 
Pro účely "výměny" zboží zadejte novou samostatnou objednávku, kterou vypořádáme standardně, jako běžnou novou objednávku. 

#6 Zásilky odesílejte k nám na adresu a způsobem dle instrukce, kterou obdržíte po registraci případu v následných krocích

Vemte prosím na vědomí, že naše fakturační adresa není primární doručovací adresa a zásilky zasílané na naší fakturační adresu v rámci odstoupení od smlouvy nemusí být přijaty k vypořádání.

Mějte prosím rovněž na paměti, že náklady na dopravné za odeslání zboží zpět k nám (odstoupení od smlouvy) hradíte vždy vy
Náklady na dopravné v případě oprávněné reklamace jdou standardně za námi.

 

 


Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz